Nota hati...

“maka kubermohon padaMU, ya Allah, bantulah hati ini memahami, menghayati dan merasai keindahan takdir-MU. Jadikanlah aku hamba yang sebenar-benarnya hamba – yang pasrah dan menyerah, seluruh dan sepenuh.” ~

moga ku punya kekuatan untuk menerima cintaMU itu...insyaAllah

Thursday, May 21, 2009

sekitar majlis walimatul urus teman2 COMRADE....

wedding of da year COMRADE ....mok ana & a.zul...

Alhamdulillah.....

dengan izinnya,maka telah dijabkabulkan sahabat2 sekalian...
moga b'bahagia didunia & akhirat....
& pada yg dah dpt anak,& odw nak dpt anak & still dlm proses...hehe...moga dikurniakan cahaya mata yg soleh & solehah, insyaAllah......

kat atas tadi, gmbr perkahwinan senior kesayangan COMRADE & kat bawah ni ada beberapa lagi foto sekitar majlis walimatul urus teman2 COMRADE yg pernah saya hadiri dari bulan ogos tahun lps hinggalah bulan mei tahun ni..huhu,antaranya;

majlis perkahwinan naim & isteri...siti fatimah

majlis perkahwinan yazid & widyana

majlis perkahwinan kak zura & suami....saudara hafiz


majlis perkahwinan lin dan suami....saudara jun
&
hairul & fatehah

puteri2 COMRADE b'sama pengantin

bersantai di rumah pengantin...


& ramai lagi sahabat comrade yg lain (cam kak wan & suami, a.faizal & mek su, kak anis & suami & juga shbt2 yg xdpt kita gi mjls diaorg cam thurayya, jah, che su, lia kembar dll.)yg dah disatukan dijinjang pelamin...alhamdulillah... (tapi gmbrnya kita xde..huhu. pc rosak, pendrive hilang, xke mjls diaorg, dll. ...tapi yg penting semua kenangan tu masih t'pahat dihati...hehe)

2 comments:

lydecker86 said...

baru tersedar ramai udak komrad kawen sama komrad..wuwu

nuril adni said...

tulah,tu x letak gmbr a.faizal & mek su,
kak wan & suami dia (x igt lak apa nama dia.hehe),kak anis & suami (pun sama x igt nama)...huhu,semuanya pasangan comrade...so, rehan dgn dak comrade mana?...hahaha