Nota hati...

“maka kubermohon padaMU, ya Allah, bantulah hati ini memahami, menghayati dan merasai keindahan takdir-MU. Jadikanlah aku hamba yang sebenar-benarnya hamba – yang pasrah dan menyerah, seluruh dan sepenuh.” ~

moga ku punya kekuatan untuk menerima cintaMU itu...insyaAllah

Monday, October 19, 2009

kenangan,semuanya masih t'pahat utuh dhati....




apa yg sll saya pohon dariNYA, jangan pernah pisahkan saya dari ukhuwah yg pernah dihadiahkan kpd saya olehNYA....
juga jalan p'juangan kami b'sama
namun saya sedar,yg b'temu pasti b'pisah...
& saya sbg hambaNYA redha dgn setiap ketentuanNYA
pasti ia sememangnya yg t'baik yg tlah DIA janjikan

cuma 1,yg pasti saya selamanya akan tahu & simpan kejap ia dhati, saya t'amat sayangkan segala kenangan yg tlah dihadiahkan olehNYA...
PASTI & T'AMAT PASTI

& saya xkan pernah lari & sememangnya xpernah lari,
cuma m'cari jalan meneruskan kehidupan,
fikirkan baik buruk demi keluarga
juga demi m'cari jalan masa depan,
maka ada yg perlu saya korbankan

jadi yg pasti,
perginya saya
bukanlah m'bawa hati,
kerna andai itu alasannya,
saya akan m'jadi insan yg t'amat rugi
& sudah tentu saya xmahu jadi insan yg dlm kerugian

kerna sudah lumrah kita manusia,dlm menempuh sebuah kehidupan,
semestinya kita kan ketemu jalan yg m'butuhkan kita m'buat pilihan

MAKA MENGERTILAH & FAHAMILAH.....
kerna setiap langkah yg saya pilih itu, sungguh wlu ia t'lalu susah
sy pasti punya sbb....

kerna sesungguhnya,hanya DIA yg layak m'hakimi

No comments: